Vancouver

Igår var vi i Vancouver över dagen, det var riktigt kul. Grym shopping måste jag säga. Tyvärr så fick jag hålla mina shoppingimpulser i styr, ville ju inte att pengarna skulle ta slut innan jag ens börjat jobba. Det var faktiskt svårt när man gick i affärer som Urban outfitters och Zara. Slutade med att jag unnade mig ett linne från Zara och en mask av fjädrar på Urban, inför Halloween! Ska lägga upp lite bilder från vancouver sen, men det blev bara inomhusbilder eftersom det ville inte sluta regna. Vancouver är en riktig storstad med skyskrapor och massor av hemlösa, villket är min definition av storstad! Det var iaf kul med lite omväxling, vi går mest runt o dräller på dagarna så det var kul o drälla någon annanstans.

Nu ska vi drälla in till stan, lägger upp lite bilder senare!

Byeee

Kommentarer
Postat av: S

Hej hej hej!!

vad roligt, då måste vi shoppa när jag kommer hihi :) vi hörs på skype imorgon ocksååå :)



xoxo /s

2010-10-26 @ 22:51:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0