Nu har vi jobb!

Nu har jag börjat på mitt nya jobb. Det har varit fullt upp på sista tiden, därav blogguppehållet. Det är iaf jättebra på mitt nya jobb. Jag har träffat mycket folk och fått göra massa skojjiga saker, bla gått guidade turer uppför OS-parkens hoppbackar, sjukt mkt trappsteg och svindlande höjder. En dag fick vi instruktörer gå på en hike till ett ställe där vi fick åka skidor. En underbar dag med svenskt aprilväder (sol och droppande trädtoppar) och jättefina vyer. Det tog drygt två och en halv timme att ta sig upp dit men det behöver vi inte gå djupare in på. Men jag trivs iaf på jobbet än så länge. Vi har inte börjat med våra lektioner än pga snöbrist, men dom tror att till nästa vecka kommer vi ha snö och det är ju då jobbet börjar på riktigt, nu glassar vi bara. hehe


vi gick med snöskor upp till skidspåret...


det var superlätt kändes som att gå med jätteskor!


wunderbar!

Benjamin har också fått jobb nu, han kommer börja när snön kommer!! Han ska vara snöröjare, börjar sex på morgonen och slutar vid tolv. Kommer vara väldigt krävande jobb eftersom dom ska skotta det mesta för hand, men det är bra lön och bra arbetstid så det kommer bli jättebra. Vi var ute och firade det igår på våran favvo bar !

Nu hinner jag inte skriva nå mer för jag måste gå och sova, jobb och Yoga imorn ;)

Cheers ;D

Kommentarer
Postat av: S

mhhmmm!! prata ikväll! eller när du vaknar så att säga... log on!

2010-11-16 @ 13:19:49
Postat av: Pappa

Ser grymt härligt ut, som på Dundret....fast lite häftigare:).

2010-11-16 @ 20:37:41
Postat av: Linn

Men neeeej! Gud va kul att båda har jobb å allt :D sitter här å småler för mig själv :) STOR KRAM!

2010-11-16 @ 21:16:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0