oum

Whistler är verkligen ett sportigt ställe. Igår var vi på yoga i en klädaffär. Dom verkar utnyttja alla lediga ytor till sportutövning. Allt från berg, forsar, gator, himmel och ja tydligen klädaffärer. Men det var verkligen uppskattat med yoga, speciellt för att det var gratis. Det var inte planerat att vi skulle gå på yoga men vi åt middag med våra nya grannar, längdskidåkarna och dom brukar tydligen göra yoga tre gånger i veckan. Så då hängde vi med dom och det var riktigt kul. Benjamin tyckte också om det, han sa att han måste börja jobba på sin Chakra, hehe. Jag tror jag ska försöka göra det minst en gång i veckan om jag har tid.

Kuriosa; Jag lärde mig ett nytt ord igår, stitch, vilket betyder mjälthugg. intressant va?




Jag gillar Whistler.


Namaste


Kommentarer
Postat av: S

men vad roligt, vadå hade ni med er träningskläder eller körde ni i jeans? funkar väl inte haha :P roliga grannar? när får ni internet så skype funkar?

2010-11-05 @ 11:17:23
Postat av: Bergarn

Givetvis hade vi träningskläder ;) vi visste ju att vi skulle o träna! Ahh dom är trevliga o roliga och på måndag får vi internet!

2010-11-05 @ 23:28:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0