Movember

Íngen snö ännu...den måste komma snart, är less på regn och grått väder. Jag har tillbringat min dag i farliga ångor, målarfärg rättare sagt. I brist på annat att göra på jobbet fixar vi och donar i uthyrningsaffären och jag fick uppgiften att måla tre stora bänkar/skohyllor. Kom hem med en huvudvärk och svartmålade armar. Inte kul. Kändes mycket bättre när jag upptäckte att Benjamin lagat en riktig brakmiddag, kokta majskolvar!!! hehe.

Ska inte klaga, majs är faktiskt gott och nyttigt. Majs är bra, jag gillar popcorn och corn flakes.

Nu kommer lite bilder från huset


köket, kolla in storleken på kylen, fet.


glad efter majsen


"jag sitter fast"


Conan går här varje kväll, vilka minnen



höhööö.
Ser ni konturerna av mustachen? Det är "Movember" nu, en kampanj för prostatacancer!



våran kyl är propade med äpplen, Camille och Adriene (hans flickvän) har plockat dom, supergoda!


Camille var så snäll och köpte värmeljus åt mig från ikea, vi måste ju ha nå mys såhär i juletid

Hoppas att alla har det bra hemma, det är jättekul att få era kommentarer!

 <3


Kommentarer
Postat av: Anna

Hahaha.. Snacka om att Benne är stolt över sin mustasch, när vi Skypade i måndags visade han upp den minst tre gånger under samtalet, haha.. ;)

2010-11-17 @ 11:20:54
URL: http://foxygoldfish.blogspot.com
Postat av: Pappa

Jag visste att du skulle få nytta av all ROLIG staketmålning i somras... ;)

2010-11-17 @ 18:22:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0