mm...Starbucks

Sitter just nu på ett Starbuckscafé och utnyttjar deras internetuppkoppling. Vi har fortfarande inte fått internet i vårat hus, får det först på måndag. Känns jobbigt att erkänna men jag är faktiskt mer beroende av internet än jag trodde. Har som alltid tänkt att jag är en oberoende internetanvändare, men vi säger att det beror på att jag just flyttat till ett främmande land. hehe


Tänkte att jag kan ju passa på att skriva lite om Halloween. Det är verkligen en big deal hära, folk tar det på fullaste allvar. Vi började våran Halloween kväll med att besöka ett kvarter i Whistler. Detta kvarter har gått med på att varje år ordna en slags ”Halloweenfestiva” (i brist på andra ord). Alla husen på kvarteret är fullt utsmyckade med spök och Halloweenprylar och dom delade ut godis till alla barn och dryck åt dom vuxna. En mycket trevlig tillställning med mycket folk och skön stämning. Alla som kom dit var utklädda. Barnen var i extas och sockerhöga, måste ha varit bättre än julafton för dom.


Efter vi hade varit där blev det utgång med våran nya rumskamrat och våra grannar. Det var riktigt kul, vi gick in på två olika klubbar och det var lika kul på båda, riktigt drag, alla dansade vilket jag tyckte om! Vi hade riktigt tur för Marias man, Tim känner i princip alla krogägare i stan så han följde oss in på ett ställe. Vi slapp stå i kö och behövde inte betala för oss. Det firade vi med varsin shot, hehe.


Jag hade bara med mig kameran på första delen av kvällen:


Jag och Maria


En barnvagn


Fråga mig inte vad jag var för det vet jag inte...





Vissa gick verkligen in i karaktär





Candyshop...eey eeey






Häftigt va?


Kommentarer
Postat av: Mormor

Hej Terese!

Vad roligt det är att få läsa det du skriver!

Hälsningar från mormor

2010-11-06 @ 19:51:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0