Första lektionen avklarad

Jahapp nu är ännu en arbetsvecka avklarad. Det lustiga är att det känns inte som att jag har jobbat. Det finns inte så mycket att göra där eftersom vi har inte börjat med lektionerna ännu så vi har åkt skidor varje dag, gått igenom hur vi ska lägga upp lektionerna o så.

Idag är det min lördag, jag kommer jobba alla helger hela året och vara ledig på onsdagar och torsdagar. Kändes konstigt först men det är tydligen väldigt vanligt här så det är bara o acceptera. Vi har tillbringat våran dag med lite skidåkning, längd. Jag gav benjamin en lektion i "discover skate skiing", på engelska! Det gick faktiskt mycket bra, jag hade en duktig elev. Det första jag lärde honom var att falla och resa sig upp korrekt. Tur nog behövde han inte använda sig av det. Resten av dagen har vi tillbringat med att äta kakor och kollat på en matlagningskanal med några av tjejerna mittemot. Ikväll ska vi åka in till byn och äta chicken wings för 35 cent/st, kommer bli mycket mumsigt.

so long :)


Kommentarer
Postat av: Pappa

I brist på turister är det väl tur att du har Benjamin att öva på,;-)Låter som ni har kul på jobbet, jag blir lite avis på att du får åka skidor varje dag, här är det lite för kallt för <:<:<:<;-)

2010-11-25 @ 16:38:31
Postat av: postat av mormor

et är så roligt få höra av dig på detta sätt

kram mormor

2010-11-25 @ 16:42:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0