skidor skidor skidor

Ojoj vad jag är trött.. Har jobbat nästan hela veckan och gud vad det har varit stressigt. Under helgdagarna är det extra mycket gäster så jag har åkt skidor som en galning! När det inte är gäster vallar jag skidor..

Den här veckan har vi bland annat; ätit en trerättersmiddag med grannfolket, sett en världskupptävling i bob, partat lite, suttit barnvakt, storhandlat i Squamish..listan är lång men det roligaste är nog att vi har fått finbesök.

Lisa och Krisse är i Whistler! Dom ska bo hos oss tills dom hittar ett eget ställe. Har varit riktigt kul o få ta igen lite tjejsnack med Lisa. I lördags var vi ute och tog lite välkomstdrinkar och hade det allmänt roligt. Vi avslutade kvällen med att gå på en bar som kommer att bli Benjamins nya arbetsplats. Han kommer alltså inte behöva skotta nå mer nu, istället ska han bedriva arbetsdagarna(nätterna) med att stå dörrvakt i baren.

Imorgon ska jag köpa ett par slalomskidor, mitt liftkort är fixat så det är bara det som fattas, hoppas att vi ska kunna ta oss upp i backen snart det kommer bli sweet :D


Kommentarer
Postat av: Lena/Håkke

Hej!

Vilka fina kompisar ni är. Känns jätte skönt att Krisse/Lisa får hysa in sig hos er.

Bra jobb om man är intresserad av längd. Blir jätte sugen på att åka när jag ser bilderna, här har vi för lite snö. Ha det bra

Mvh Krisses mamma/pappa

2010-12-07 @ 08:35:03
Postat av: S

Hej hej hej!! har du fått lifkort som räcker längre? vad bra isf, vi hörs på onsdag! :)

2010-12-07 @ 15:40:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0