Nu äre jul igen!

Har gått omkring och haft svenska julsånger i huvudet den sista tiden. Har försökt skapa mig lite svensk julstämning i mitt sinne och det har gått bra! Vaknade upp idag och såg hur det öste ner vit och fin snö och det gjorde mig både glad och lite besvärad.

Jag och Benjamin ska nämligen på en lång skidtur idag. Vi ska ta oss upp till en stuga/hotell uppe i bergen. Där ska vi tillbringa natten och morgondagen. Ska ta med mig kamera o visa bilder sen. Men som sagt blev jag lite orad för det kommer bli riktigt jobbigt att åka skidor i nysnön, speciellt för bennte ;)

Igår var vi och julhandlade, vi inhandlade blandannat svenskt knäckebröd och Annas pepparkakor. Nu måste jag rusa...

Julen är hääär :D

Hoppas att alla ni där hemma har det riktigt mysigt KRAM

Kommentarer
Postat av: Tess

Låter spännande och mysigt! saknar dig min lilla tessi! hoppas ni trivs:)

Kram

2010-12-25 @ 22:04:31
Postat av: Lena/Håkke

Gott Nytt År!

Önskar Krisses mor/far

2010-12-31 @ 09:34:14
Postat av: emma

God jul, gott nytt år och god fortsättning!!! hoppas ni har haft det superhärligt:) KRAM

2011-01-01 @ 13:27:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0