Lite bilder jag samlat på hög..


Jag fick besök på mitt jobb förr några veckor sedan, Benjamin och Camille tog sig en tur upp till vackra Callaghan. Bilderna är tagna av Benjamin och skidåkaren är Camille. Bakom mig ser ni mitt lilla kontor, uthyrningsaffären där jag tillbringar arbetsdagarna om jag inte är ute i spåret.




Det här är från när vi var på världscupen i bob. Riktigt häftigt, otroligt höga farter dom kommer upp i, lät som att ett stridsflygplan åkte förbi varje gång dom passerade. Kändes inte så genomtänkt det där med säkerheten. Vem som helst hade kunnat kasta nått på banan för som ni ser fanns det inga skyddsnät alls. Men folk är så godtrogna här så dom vågar ha det så och det gick ju uppenbarligen bra. Stort att jag lyckades få med en bob på min sega kamera :D







Lite bilder från Village med Lisa och Krisse. Såg ni vovven? haha så gullig, på baksidan av glasögonen stod det; doggels.


Kommentarer
Postat av: Mona

Hej! Tack för att Ni är så gulliga med Lisa o Krisse och låter dom vara hos er nu tills dom hittat ett boende. Roligt att läsa era bloggar och få se lite bilder. Var rädd om er allihopa.

MVH Mona (Lisas mamma)

2010-12-11 @ 07:18:26
Postat av: lars-göran bergström

Ursnygg natur, fasen Benjamin börjar se ut som en riktig Canuck (skogshuggarnisse),sköt om er i backarna, snälla Therese du kan väl köra grunder i skidåkning med Benjamin innan du släpper ut honom i backarna.

Många kramar till er alla

Pappa

2010-12-14 @ 09:15:04
Postat av: Mallan

kul med massa härliga bilder! det gillar vi ;)

och tack för senast (skype). guess what! -dagen efter vårt samtal gick jag och köpte mig en webbkamera och har nu skaffat skype så vi hörs på onsdag då?! PUSS

2010-12-20 @ 17:06:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0